Laura Van Waeyenberge wordt vanaf 21 augustus de nieuwe woordvoerster en communicatiemanager van touroperator Thomas Cook Belgium. De 37-jarige communicatiespecialiste uit Gaasbeek (Lennik) verlaat het zinkende schip Uplace.

Van Waeyenberge heeft ruime ervaring in public relations. Ze startte haar carrière achter de camera als researcher voor televisieprogramma’s zoals Jambers. Daarna ging ze aan de slag  als woordvoerster van Media Markt.

De jobhopster verzorgde als consultant de communicatie voor Ikea en het adviesbureau Whyte Corporate Affairs. De voorbije drie jaar was Van Waeyenberge woordvoerster en communicatiemanager bij Uplace in Machelen.

“Na een boeiende periode bij Uplace kijk ik ernaar uit om een dynamisch bedrijf als Thomas Cook te vervoegen en mee de sterke merken uit te dragen. Het feit je professioneel te kunnen uitleven in een sector die constant in beweging is en die nauw aansluit bij je passie is uiteraard de kers op de taart”, zegt Van Waeyenberge.

“Met de komst van Laura kunnen we al onze merken de juiste communicatieve ondersteuning geven. Haar ervaring in verschillende sectoren waar klantenbeleving centraal staat, is een extra troef die perfect aansluit bij de visie van Thomas Cook. Wij willen onze klanten eender waar en op elk moment van de dag de beste service verlenen om hun droomvakantie waar te maken”, stelt Jan Dekeyser, managing director van Thomas Cook Belgium.