In de Brabanthal in Leuven vindt op woensdag 22 november een nieuwe editie van Career Launch plaats. Bedrijven mogen zich verwachten aan meer dan duizend kandidaten. Deelnemen aan de jobbeurs kan nog, maar snel zijn is de boodschap. De organisatie is in handen van Jobat Media.

Career Launch is al aan de twintigste editie toe. Voor bedrijven is het een uitgelezen kans om ideale kandidaten te strikken. Tot de ondernemingen die dat goed beseffen, behoren Nike, Delhaize, D’Ieteren, het ministerie van Defensie, de Federale Politie, het UZ Leuven, de MIVB, Audi Brussels en Smals. Zij hebben hun deelname al bevestigd.

De standhouders garanderen een aparte beurservaring. D’Ieteren brengt een heuse experience box mee. De VDAB komt met een pitch perfect, Defensie zelfs met een heus pantservoertuig.

Jobat Media organiseert diverse carrièregerichte workshops in speciale career corners. De campagne via televisie, radio en print loopt volop. De standhouders krijgen speciale aandacht in kranten van het Mediahuis.

De beurs start om 11 uur en duurt tot 19 uur. Een kijkje nemen kan op https://www.jobat.be/nl/careerlaunch/. Inschrijven op info@jobatmedia.be.