ABSOLUUTHet Leuvense communicatiebureau Absoluut en productiehuis Red Dust wonnen de ‘Corporate Image Profit’-award tijdens de zestiende editie van het Corporate Video Festival

“Onze inzending overtuigde de jury met haar creatieve, originele concept en de innovatieve combinatie van animatie, reëel beeld en muziek”, zegt Ronny Schildermans van Absoluut. “We namen het in de categorie Corporate Image Profit op tegen bedrijven als Arcelor Mittal, Liefmans en SCOTT Sports. Er werden voor deze categorie 64 filmpjes ingezonden.”

“Het festival brak dit jaar, met maar liefst 288 inzendingen van bedrijven, productiehuizen en communicatiebureaus, alle records”, zegt Schildermans.

De bedrijfsfilms werden opgedeeld in zes categorieën: Training, Employer Branding/Motivation, Corporate Image Non-Profit, Corporate Image Profit, Product/Process en Event. Andere winnaars waren onder andere Telenet, Jan De Nul, Proximus, KBC en AZ Sint-Lucas Gent.

De awards zijn van de hand van glaskunstenaar Bavo Tiebos, docent Monumentale Kunst aan de Academie van Mechelen. Het Corporate Video Festival is een organisatie van Kanaal Z/ Canal Z en AP Hogeschool.

Je kan het filmpje hier bekijken.